Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Úmrtí (úmrtní list)

Kdo je oprávněn v této věci podat žádost?

Pozůstalí členové rodiny.

Jaké doklady, dokumenty či formuláře je třeba u sebe mít?

Úmrtní list lze vystavit po doručení potřebných dokladů oddělení matriky (prostřednictvím pohřební služby, osobně nebo zasláním poštou).

  • občanský průkaz, rodný nebo oddací list zemřelého,
  • občanský průkaz pozůstalé manželky, popř. pozůstalého manžela,
  • občanský průkaz vyřizovatele pohřbu, není-li přímý rodinný příslušník, doloží fakturu o zaplacení pohřbu.

Na Obecním úřadě v Křenovicích lze vyřídit úmrtí, ke kterému došlo v katastrálním území obce a úmrtí, ke kterému došlo v obci, která patří do správního obvodu matričního úřadu (Hrušky, okres Vyškov).

Kdo záležitost řeší (jméno, kontakt, úřední hodiny)?

Lucie Zourková, Martina Michalská – tel.: 544 223 119, mob. 606 030 487,

Úřední hodiny: po 8:00 – 17:00, st 8:00 – 17:00

Jaké jsou poplatky?

Za vystavení prvního úmrtního listu se nehradí žádný správní poplatek.

Jaké jsou lhůty pro vyřízení?

Zápis do matriční knihy úmrtí a vystavení úmrtního listu je nutné provést do 30 dnů od obdržení podkladů.

Přílohy

Odkaz na detailní informace k situaci

(odkaz na portál GOV) – Vydávání matričních dokladů – rodný, oddací a úmrtní list

0 Komentářů

Prozatím bez komentářů

Přidejte komentář

Zpět nahoru